Miért megy az edzőterembe? Hogyan viselkedj otthon?

0
875
Miért megy az edzőterembe Hogyan viselkedj otthon

Träningstrend munka otthon. Te azok között, akik szeretnék, hogy a gyakorlatban még több? Jól meg is gratulálok! Ez egy igazán kitűnő terv, amely azonban általában akadályozzák a külső körülmények, valamint a belső gyötrelem. Mindig van egy ok, hogy nem lehet tudni, hogy fejét osztály, kezdve “ebben az a szörnyű az éghajlat, azonban természetesen ez nem megy, az ajtó előtt”, hogy “nem találok egy bébiszitter”, hogy “hétfőn folyamatosan dugig van az egészség klubban”. Azonban ez nem kell, hogy nehéz, könnyű azt jelenti, hogy távolítsa el az összes okok miatt, valamint kezdődik a képzés. Gyakorolja be a házba, a teljesen új mega-trend 2016-ban.

Az elmúlt két évben kezdődik megjelenő sok a gyakorlat, programok a neten. Preics, mint egy szokásos fitness center fizetni, gyakran hónapról-hónapra, annak érdekében, hogy részt. Azonban valójában ugyanazok az előnyök, mint ha látogatás egy normális egészség klubban? “Igen”, valamint “nem”.

Az előnyök gyakorlása a házban

Az előnyök gyakorlása a házbanGyakorolni otthon van számos előnye, hogy edzhetnek a fitneszközpontban. “Vardagsrumsträning”, nem pedig egyszerűen egy szegény fogalom.

Előny 1: edzés otthon, önállóan
Ha az eszköz a házban, ki tudja pontosan az a módszer, hogy a vágy, a nyugalmat. Nem kell várni a többieket, hogy kész, elosztjuk a pénzt ülések, a különböző egyéb, valamint az ezek által sújtott hangos szórakozóhelyen zene. Lehet koncenterear az, ami igazán számít: a test, valamint az egészségre.

Előnye, 2: gyakorlására a ház kevésbé drága
Nem számít, hogy pontosan milyen alacsony az ár, akkor fogja használni a lehetőséget, hogy menjen egy fitness központ, így biztosan mindig drágább, mint ha a saját eszközök a házban. Meg kell fizetni a 12 hónap az évben, csakúgy, mint ha ez lenne a helyzet, mint a tyvätt általában, hogy nem volt ideje, olyan gyakran, mint a stratégia lesz kidobott pénz. Ha van, hogy fektessenek be, hogy a készülékek otthon, az idő lehet kezelni, jobban is, mint győződjön meg arról, hogy valóban működni fog. A mai berendezések kerülnek kialakításra, a valóban prémium minőségű, hosszú ideig.

Az előnye, hogy 3: gyakorló otthon egy szokásos
A modern eszközök sikeresen vonat minden 5 grundmotoriska tevékenységek: gyorsaság, koordináció, értékelje, ügyesség, állóképesség, meg kitartás. Ha a munka, mind az 5 területeken elég, akkor nem csak érzem, egészséges azonban emellett, hogy ideális lett készen a terhelés. Hogy fut a busz után nem több egy nehézség, hogy egy üdítőital/ ölback egyszerű, csakúgy, mint akkor zavart már nem a feszültség a feladat.

Gyakorlat a lakóhely vagy anélkül, egészség, fitness eszközök– élvezetes is profit

Gyakorlat a lakóhely vagy anélkül, egészség, fitness eszközök-- élvezetes is profitEz soha nem volt annyira élvezetes, hogy dolgozzanak ki a haza ma, hála a modern eszközök, valamint a legkülönbözőbb träningsvarianter képzési olyan változatos, mint azt éri el a sikert. Kínálunk önnek egy kis megértést, a månfalden a tartózkodási health club.

Nagy Szilárdságú Képzés (HIT képzés). ITT a képzési program ténylegesen jelentős hype az elmúlt évek száma. A kutatások szerint, az elérése gyors, valamint hatékony képzési eredményeket egy rövid, magas intenzitású edzés. A HIT-a képzési eszköz áll váltakozó eszközök közepes-nagyon magas intenzitású tonna. A testület felhívja a gyakorlatilag lehetetlen, a hatalom, a enegiereserver az izmok, valamint a kolhydratsreserver. A “efterbränningseffekten” kirúgták a magas fokú erőt, ami azt jelzi, hogy a test éget kalóriát is, miután befejezte az edzést.

Szóval, ez lehet a HIT-a gyakorlat nézd meg tartózkodási helye:
Kezdjük azzal, hogy a hő a test rövid gyakorlatok egy-ergométer. A munka számos időközönként, valamint a változó között a måttlif rendkívül intenstiv a rengeteg, például így:

  • 3 perces, közepes intenzitású (70% a maximális pulzusszám).
  • 30 másodperc, a maximális tonna.
  • 2 perces könnyű szabályozni az erejét.
  • 30 mp az optimális sok.
  • A gyakorlati képzés, súlyok.

Az egész egy hasznos képzési edzés, a test útján bonyolult gyakorlatokat, amelyek több izom csapatok vannak kapcsolva egyszerre. Ez egy rövid träningsenheter, amely magával hozza a fogadó a juttatások-akkor biztosan növeljék a sychronisation, kitartás, valamint ügyesség ugyanakkor, mint azt minden bizonnyal sokkal több energiát a mindennapi életben.

Gyakorlati képzési egység is valami ehhez hasonló:

  • 2 x 15 jumping jacks, amely kereskednek, 2 x 15 burpees. Egy 30 másodperces szünet után minden körben. Ez felmelegíti a testet, valamint kick-kezdődik az értékesítés.
  • 2 x 15 push-up, amely lehet kereskedni a térd a kereszt. Egy 30 másodperces szünet után minden körben. Ahogy a vonat a felső test, valamint a hasi izmok.
  • 2 x 15 guggolás egy utfallssteg, amely kereskedtek a 2 x 15 hip felvonók. Egy 30 másodperces szünet után minden körben. Maga a képzés a láb izmok, valamint az egész rumpmuskulaturen.

A hatalom, valamint a kitartás, a csónakázó-készítő

A hatalom, valamint a kitartás, a csónakázó-készítőEvezés egy rendkívül egészséges, kiegyensúlyozott, meg is tartja az egész test egészséges. Sajnálatos, hogy roddsäsongen egy nagyon, nagyon rövid. Szerencsére, ez meglehetősen jó evezős döntéshozók számára a haza, lehet, hogy egy év, egy év, minden gond nélkül. Közelebbről vessen egy pillantást a KALAPÁCS evezős készülék Kobra a KÖVETKEZŐ: ha úgy dönt, hogy gyakorolják rendszeresen ezzel elegancia, javul az állóképesség, kap definiált izomtömeg, valamint egy alakú test.

Egészséges, valamint állóképességi edzés egy ergométer. Tåkigt az időjárás? Ott a sötétben. Nincs autópályadíj, ha van egy ergométer a haza, biciklizni, mennyit akarsz tenni! Lehet, hogy elhízott, magas vérnyomás, valamint az alapvető fáradtság, anélkül, hogy a kereslet, hogy menjen ki a napra. A nagyon népszerű Ergométer Exum biztosítja a hatékony, megbízható, alacsony-hatás az edzés, amely helyeken a kitartást. Köszönöm, hogy ezt a kényelmes, zselés nyereg lehet versenyzett hosszú képzések, anélkül, hogy merev. Pár hét után, azt fogja tapasztalni, pontosan az, hogy a motiavtionen minden bizonnyal növeli, valamint a szervezet minden bizonnyal jobban érzem magam.

Töltse ki a kettlebell edzés. Kettlebell nagyon egyszerű, amikor először nézd meg őket, de van egy csomó ajánlatot. Van egy nagy hälsokomponenter, mint hogy a hatalom, a kitartás, a szív, valamint a kärlomloppet, a rugalmasság, valamint egy kroppsbehärskning. Kettlebell, hogy erősítse meg stabilizálni a törzse, a teste, de gyorsan fejlődik az izom tömege. Azonban, hála a szabad gyakorlatok elvégezhető a kettlebell, jön az ideális vardagsträning.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here